Sommerens servicehelt

Stian Røsand på Håholmen er kåret til sommerens servicehelt i vårt område.

Stian Røsand på Håholmen er kåret til sommerens servicehelt i vårt område.

Artikkelen er over 5 år gammel

Stian Røsand, værbestyrer, på Håholmen Havstuer, er kåret til Sommerens Servicehelt på Nordmøre.

DEL

Teamet fra reiselivsorganisasjonen HSMAI overrasket ham lørdag med prisen på hans arbeidsplass. Det var en stolt og overrasket værbestyrer som tok i mot prisen.

Stian fikk diplom og hotellweekend. Det var en rørt og glad vinner som tok i mot prisen.

Samarbeid

– Vi har funnet nøkkelen på suksess for oss. De fleste har jobbet her lenge og vi samarbeider meget godt hele gjengen og blitt godt sammensveiset. Vi er veldig åpne om det økonomiske og det har vært meget viktig, sier en glad vinner.

I samarbeid med HSMAI, går Visit Kristiansund i bresjen for å løfte frem serviceheltene i reiselivet og næringslivet generelt samt i offentlige instanser. Visit Kristiansund har vært med å stemme frem Stian Røsand.

Vise frem

Juryleder Ingunn Hofseth begrunner initiativet slik:

– Vi har hatt service på agendaen i noen år, men gjør nå satsningen enda mer nasjonal gjennom lokale samarbeidspartnere. Formålet med Fans of Good Service er todelt. På den ene siden ønsker vi å styrke servicetilbydernes bevissthet om viktigheten av å betrakte selve servicen som viktig del av produktet. Dernest har vi et oppriktig ønske om å løfte og vise frem de mange serviceheltene.

HSMAI og Visit Kristiansund jakter på de uunnværlige serviceheltene, som virkelig er gode på service.

Kan foreslå

Formålet med Fans of Good Service, er å få flere til å engasjere seg i det holdningsskapende arbeidet, og gjennom skjerpet fokus, kompetanseheving og bygging av holdninger og bedriftskultur, kunne gi serviceytelse styrket status.

Forslagene kan være personer i handelsstanden, taxi eller andre deler av transport- eller servicenæringen, hotell og reiselivsnæringen eller andre du mener gjør en uunnværlig innsats.

Artikkeltags