Hvor er pakken min?

– Jeg har holdt på med denne saken i over ett år og kommer ingen vei, skriver innleggsforfatteren.

– Jeg har holdt på med denne saken i over ett år og kommer ingen vei, skriver innleggsforfatteren.

Av
Artikkelen er over 1 år gammel
DEL

LeserbrevJeg sitter og leser et innlegg av Øyvind Ødegaard 26. oktober 2018. Her var det en sak som ble løst, og det er vel og bra. Jeg har en annen historie.

Helseklage var mottakerens navn, og Posten fikk denne pakken som ble sendt fra Løkkemyra postkontor 23. juni 2017. Jeg har altså holdt på med denne saken i over ett år og kommer ingen vei. Da jeg kontaktet Posten første gangen i Kristiansand, så sa de at hvis jeg ikke hadde kollinummer, så kunne de ikke hjelpe. Men etter 14 dager så fant jeg dette nummeret, men da var det for sent og da hadde det gått et helt år, så da hadde jeg ingen krav å komme med i forhold til forsikring. Da var muligheten til reklamasjon foreldet, sier kunderådgiveren.

Jeg har også kontaktet Helseklage flere ganger uten å lykkes, og de sier at pakken ikke er hentet ut og skrevet under. De ser jo på sin data at jeg skulle ettersende en pakke, men hvorfor etterlyste de den ikke? Da burde pakken kommet i retur til meg, men det har den ikke gjort etter 14 dager.

Pakken skal være sporbar i 52 uker. Dette var verdifulle papirer som hadde med min utdanning å gjøre og som skulle være et av mine viktigste bevis på at jeg ville gjøre ferdig skole og komme meg i jobb igjen. Jeg tenkte også at Brevåpningskommisjonen kunne undersøke videre, men nei – ikke der heller. Jeg tok da kontakt med Arnfinn Nordheim, som er en av toppsjefene i Posten, men heller ikke der fikk jeg noen hjelp.

Hvor er pakken min?

Skriv ditt leserbrev her «

DELTA I DEBATTEN! Vi oppfordrer leserne til å bidra med sine meninger, både på nett og i papir

Artikkeltags